12 lipca 2014

Szybkoschnący lakier do paznokci n.t.n od AllePaznokcie

Witajcie :)
Dzisiaj post z czerwienią w roli głównej, nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam czerwone paznokcie :) 
Jak się domyślacie pewnie lakier pochodzi od firmy AllePaznokcie pokochałam ten lakier za to że jest szybkoschnący i to naprawdę szybko, a ponieważ ja nie lubię czekać aż mi paznokcie wyschną to ten jest idealny dla mnie :)
Zechcę napewno wypróbować też inne kolorki a jest ich naprawdę dużo.






Niektóre osoby piszą o jego któtkotrwałości inne nie narzekają, nie wiem od czego to zależy może od tłustości płytki paznokcia ? Ja jestem żoną i mamą więc dłoni nie oszczędzam bo codziennie trzeba zmyć naczynia i u mnie lakier trzyma się dobrze, śmiało 4 dni później wiadomo... zaczyna odpryskiwać .
Ale nie wymagajmy za wiele :)




lakier możecie kupić w sklepie AllePaznokcie 
cena lakieru ok 2,50 zł
pojemność 10 ml