4 lipca 2014

Recenzja + nowa współpraca.... ( oraz o tym nasza kochana poczta i kurierzy traktują paczki )

Witacie kochane :) 
 U Was też tak gorąco?
 ufff jak gorąco... przychodzę dzisiaj do was z fajnym lakierem piaskowym  na lato od  AllePaznokcie


A tutaj mam parę zdjęć dla was 






Moja opinia:
Swoje paznokcie pomalowałam tym lakierem 3 dni temu a zdjęcia robiłam dzisiaj i jak widzicie nie ma jak narazie żadnych odprysków czy zadrapań, z trwałości ja osobiście jestem bardzo zadowolona:) mam jeszczę parę innych lakier,ów od tej firmy które dostałam w ramach kontynuacji współpracy ale o nich napiszę Wam już innym razem.
Przejdzmy teraz do innego tematu który mnie zdenerwował dzisiaj, jak otrzymałam paczkę w ramach współpracy z firmą 
Musztardy Konik  produkty były zapakowane w pudełko ale środek niestety wyglądał tak:



w paczce znalazłam :


- musztarda krem z gorczycy z miodem  500g
- musztarda francuska łagodna 200g 
- musztarda jałowcowa ostra 200g 
musztarda krem z gorczycy z miodem 300g
usztarda jałowcowa ostra 300g
i była jeszcze 
-musztarda  krem z gorczycy z miodem 200g 
ale niestety dotarła w takim stanie 


niestety  kurier nie poszanował paczki i została uszkodzona...
dziękuję bardzo firmie za otrzymane produkty do testowania.