2 czerwca 2014

Noble Health GET SLIM DAYTIME recenzja

Witajcie Kochane:) 
Jakiś czas temu otrzymałam od firmy Noble Health suplement diety Health GET SLIM DAYTIME . 
Opakowanie zawierało 30 saszetek zalecane spożycie dzienne to 2 saszetki czyli kuracja na dwa tygodnie.



Trochę informacji od producenta:

GET SLIM DAYTIME to wyjątkowe połączenie najwyższej jakości naturalnych składników ,gwarantujących efektywnie wsparcie w odchudzaniu. Dzięki wyjątkowej kompozycji produkty Slim Line pomagają zrzucić zbędne kilogramy , pozbyć się ,,pomarańczowej skórki" oraz dodają mnóstwa energii.






Skład:

  • Ekstrakt z zielonej kawy oraz ekstrakt z guarany, a dokładnie kofeina w nich zawarta, wpływa na poczucie przypływu energii, zwiększa czujność oraz sprzyja koncentracji.
  • Ekstrakt z zielonej herbaty z EGCG pomaga zwiększyć metabolizm oraz pobudza spalanie tłuszczu.
  • Chrom przyczynia się do utrzymania właściwego poziomu glukozy we krwi oraz wspomaga prawidłowy metabolizm makroskładników odżywczych.
  • Ekstrakt z guarany zwiększa tempo przemiany materii, wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej oraz niweluje uczucie głodu.
  • Zawiera naturalny wyciąg z żeń szenia.
  • Zawiera taurynę i L-tyrozynę.


Moja opinia:
Opakowanie które otrzymałam zawiera 30 saszetek każda po 2g. Kurację zaczełam 16 maja przyjmowałam saszetki zgodnie z zalecenia producenta,czyli 2 saszetki dziennie. Jedną ok. 11:00 drugą ok. 15:00 .
Smak suplementu, jest dobry, mi smakuje chociaż wiem że nie każdemu by przypadł pewnie do gustu :).
Czy sprawdził się u mnie ten suplement? myślę że w jakimś stopniu napewno... jednym z plusów jet to że codziennie bez problemów mogłam odwiedzić WC ,dzięki kofeinie miałam chęci do pracy.
Health GET SLIM DAYTIME stosowałam przez 2 tygodnie i udało mi się zgubić 2 kg, z drobnymi ćwiczeniami i dietą,bo wiadomo że bez diety i ruchu nie schudniemy !!!