17 czerwca 2014

Mydło z woskiem pszczelim & mydło borowiną i kawą a na koniec parę zdjęć ....


Witam Was moje drogie :)
 Na samym początku chciałam Was bardzo przeprosić za moją nieobecność ale ostatnio strasznie byłam zabiegana, i charowałam od świtu do nocy w truskawkach, postanowiłam trochę dorobić i nawet nieźle mi to wyszło :)
Dziś przychodzę do Was z recenzją dwóch mydeł , jak sam tytuł mówi chodzi o mydełko z woskiem pszczelim ,oraz mydło z borowiną i kawą.



Mydło z woskiem pszczelim:

 Właściwości bakteriobójcze oraz wygładzające, czynią z wosku pszczelego doskonały składnik mydła. Wosk pszczeli uelastycznia oraz zmiękcza skórę dlatego też jest idealny do codziennej pielęgnacji skóry. Wosk pszczeli zawiera w sobie także proteiny, lipidy, witaminy oraz cenne sole mineralne, dlatego też naturalne mydło na ich bazie daje pozytywne efekty w pielęgnacji każdego rodzaju skóry.

Skład:


Mydło z borowiną i kawą:

Borowina pobudza odnowę komórkową oraz wspomaga szybszą regenerację skóry, jest to bardzo silny naturalny antyoksydant. Kawa poprawia krążenie skóry oraz ujędrnia,skutecznie likwiduje cellulitis. Mydło na bazie kawy przeciw działa oznakom starzenia,a skórze zmęczonej przywraca zdrowy wygląd. 

Skład:




Moja opinia:

Bardzo lubię te mydełka głównie za to że są naturalne, i śmiało mogę ich używać zarówno ja... jak i moje dzieciaki bez obaw że może im zaszkodzić ,bądź uczulić. Oba mydełka ładnie pachną, mydło z woskiem pszczelim idealnie nadaje się do codziennej pielęgnacji skóry ponieważ nie wysusza, i nie podrażnia, natomiast mydło z borowiną i kawą raczej się nie nadaje, do codziennego stosowania, zawiera w sobie cząsteczki kawy i zbyt częste stosowanie mogło by skórę podrażnić ,jeżeli chodzi o jego działanie to jest rewelacyjne, bardzo fajnie ujędrnia skórę ,oraz odświeża.
Oba mydła bardzo ładnie pachną, lecz zapach długo się nie utrzymuje na skórze. 

zapraszam was na ich stronę Powrót do natury

Jak już pewnie zauważyłyście zakończyło się rozdanie na moim blogu spodziewajcie się niebawem wyników :)
Na koniec pokażę wam parę śmiesznych torebek jakie udało mi się znaleść na necie i jedne buciki