4 maja 2014

Recenzja pysznych soków z Brzozy

Cześć dziewczyny :)
Dzisiejszy post będzie o sokach z brzozy które otrzymałam w ramach współpracy z formą OSKOŁA  firma ta produkuje naturalne soki z brzozy.
W paczce znalazłam 36 buteleczek pysznego soku :
24 buteleczki soku  brzoza z mięta po 300ml
i 12 skoku z brzoza z jabłkiem po 300 ml

IINFORMACJE OD PRODUCENTA:
OSKOŁA to naturalny sok pozyskiwany wczesną wiosną z pnia drzewa brzozowego. Sok pochodzi ze zdrowych,dorodnych oraz przepięknych brzóz, rosnących na wybranych terenach leśnych położonych zdalna od przemysłu i cywilizacji dzięki czemu charakteryzuje się wyjątkowymi walorami.


Zacznę od soku z miętą:


Moja opinia:

Sok jest przeźroczysty na dnie butelki znajduje się osad dlatego zanim zaczniemy pić należy butelką wstrząsnąć soczek ten jest bardzo dobry w smaku pod koniec picia wyczuwamy delikatną miętę ,powiem wam szczerze że na początku myślałam że nie będzie komu pić soku z miętą ,bo nie każdy ją lubi ale moja córcia raz dwa dała sobie z nimi radę zajęło to parę dni ale już nie ma po nich śladu :)

Sok Brzoza z jabłkiem:




Sok z jabłkiem również był bardzo smaczny, przypominał mi trochę soki z gerbera dla dzieci :) w sumie sama niewem czemu.
Sok z brzozy z brzozy bogaty jest w witaminy i mikroelementy.
Jest to czysty sok z brzozy bez dodatku wody.

OKRĄGŁY ROK PIJ BRZOZOWY SOK :)
zapraszam was także na ich Fan page na Facebooku .