21 maja 2014

Nafta kosmetyczna od KOSMED

Dzisiaj przychodzę do was z naftą do włosów od firmy KOSMED w sklepie znajdziemy różne rodzaje nafty kosmetycznej:
- Nafta kosmetyczna z witaminami A+E
- Nafta kosmetyczna z mikroelementami
Nafta kosmetyczna z kompleksem witamin
Nafta kosmetyczna z olejkiem rycynowym
Nafta kosmetyczna z biopierwiastkami
-Nafta kosmetyczna z ekstraktem z rumianku
Nafta kosmetyczna z wyciągiem z pokrzyw
Nafta kosmetyczna z olejem z drzewa herbacianego
Nafta kosmetyczna z aloesem

więc jest w czym wybierać ,wszystkie nafty są w tej samej cenie ,ok 5 zł za 150 ml ,ja do testów wybrałam zwykłą naftę kosmetyczna.


Informacje od producenta:
Nafta kosmetyczna do włosów to naturalny środek ,na poprawę kondycji włosów,ma rewelacyjne działanie regenerujące, doskonale nadaję się do włosów przetłuszczających się. Nadaje włosom puszystość, zmniejszając ich łamliwość . Zapobiega elektryzowaniu,  ułatwia rozczesywanie,  modelowanie.Polecana jest do włosów po zabiegach kosmetycznych, farbowanych,tlenionych.

Sposób użycia:


Moja opinia:

Naftę stosowałam przez miesiąc,no trochę dłużej.... ale to nieważne. Naftę używałam następujący sposób, nakładałam naftę na włosy 20 min. przed planowanym myciem włosów,czekałam te 20 min. i spłukiwałam. Na opakowaniu jest napisane że również można zrobić maskę do włosów:
1-2 żółtka wymieszać z 1łyżką stołową nafty, dodając sok z cytryny 1/2 cytryny. Wmasować we włosy, pozostawić na 5-15 min następnie spłukać . Powiem wam szczerze e jakoś nie mogłam się przekonać do tych jajek więc maseczki nie zrobiłam.


Plusy:
-nafta zapobiega elektyzowaniu
- zmniejsza wypadanie włosów
- ma niską cenę
- jest wydajna
- zmniejsza łupież

Minusy:
- trudno spłukać dokładnie naftę (najlepszym rozwiązaniem tego problemu są szampony ziołowe)


Publikuję również na Przepis na Kobietę