15 maja 2014

Madara fluid tonujący do twarzy Sun Flower + nowa współpraca

Jakiś czas temu otrzymałam od firmy matique  próbki fluidu tonującego do twarzy Sun Flower.
 Produkt w sklepie wygląda tak:



Opis produktu:
Fluid tonujący Sun Flower Madara ,nadaje skórze piękny, koloryt a także nawilża, zarówno twarz jak i szyję. Wydobywa i podkreśla naturalny odcień skóry. Rozświetla,opalizuje,twarz wygląda świeżo i promiennie . Chroni przed promieniami UV. Lżejsza alternatywa dla tradycyjnego podkładu - nie tworzy na skórze dodatkowej powłoki, nie brudzi ubrań, nie zatyka porów. Jak płatki stokrotki lśniące w świetle księżyca.


Składniki aktywne:

róża, olej słonecznikowy,owoc dzikiej róży, rumianek,nagietek,babka,algi

SKŁAD:
Aqua, Alcohol, Glycerin, Rosa Damascena, Simmondsia Chinensis, Helianthus Annuus (Oil), Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Rosa Canina, Calendula Officinalis, Chamomilla Recutita, Plantago Major, Algae, Stearic Acid, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Xantan Gum, Aroma, Mica (CI 77019), Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides, Sodium phytate, Palmitic Acid


Moja opinia:

Fluid niestety ale słabo kryje, bardziej przypomina mi krem niż fluid,powiem szczerze że miałam nadzieję że za taką cenę będzie on lepszy,ponieważ w sklepie  50ml kosztuje prawie 113 złotych.
Fluid ma bardzo przyjemny zapach,jest lekki ale niestety dosyć długo się wchłania (czego ja osobiście strasznie nie lubię).
To by było chyba na tyle, ponieważ z próbek nie da się nic więcej powiedzieć :)

Udało mi się ostatnio nawiązać współpracę z firmą emina.pl którą prowadzi Kamila z bloga capelllibelli do testów wybrałam:


Maskę do włosów BingoSpa z ekstraktem z drożdży więc zabieram się za testowanie :)