21 kwietnia 2014

Przyszedł czas na wazelinę od KOSMED :)

Witam:-)
Jak tam wasze samopoczucie ? brzuchy najedzone? :) dobrze że jutro już normalny dzień, niewiem jak wam ale mi już bokiem wychodzi to świąteczne jedzenie:) co za dużo to nie zdrowo, ale fajnie było trochę po leniuchować :)
Jakiś czas temu udało mi się nawiązać współpracę z firmą KOSMED . Do testów otrzymałam :
Wazelinę, 
serum do paznokci i skórek 
oraz naftę kosmetyczną do włosów.




Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję wazeliny zapraszam do lektury:)

INFORMACJE OD PRODUCENTA:

Wazelina do ust poziomkowa, idealnie chroni i pielęgnuje .
Dzięki zawartości witamin A, E i D pantenolu i filtrów UVA i UVB odżywia regeneruje i pielęgnuje , popękane usta chroni przed wysuszeniem.Dla uzyskania jak najlepszego efektu kilkakrotnie nanosić na spierzchnięte , popękane usta lub inne wysuszone miejsca.



SKŁAD:





MOJA OPINIA:

Wazelina jest zamknięta w małym plastikowym słoiczku i ma bardzo przyjemny zapach poziomki,  w asortymencie sklepu znajdziemy  różne zapachy np. kokosa a nawet gumy balonowej, natomiast ja wybrałam poziomkę. Wazelina wzbogacona jest o witaminy A,E, i D co bardzo korzystnie działa na nasze usta,bardzo fajnie nawilża usta, kolor w opakowaniu jest różowy ale nie barwi ona ust :). Bardzo polubiłam ją jedynym minusem jest do że nakładanie jej jest nie higieniczne bo palcem, ale niestety tak to jest z kosmetykami do ust które są zamknięte w słoiczku.
CENA W SKLEPIE: 3,69