31 marca 2014

Własnoręcznie upieczony chlebek :)

Witam was moje drogie od jakiegoś czasu bawię się w pieczenie chlebka na zakwasie, bo wiadomo to co własnoręcznie zrobimy to jest zawsze zdrowsze.
Dzisiejszy chlebek to moje 4 podejście poprzednie 2 były totalną klapą z zakalce ale ostatni wyszedł całkiem nieźle zakwas żytni zrobiłam sama i staram się go ,, hodować " i mam nadzieje że będzie ze mną jak najdłużej :).
Dzisiejszy mój chlebek wygląda tak:








Skorzystałam z tego przepisu, znalazłam go na pewnym blogu   http://pracowniawypiekow.blogspot.com/  z małą zmianą wyeliminowałam drożdże,niema to kromka własnoręcznie zrobionego chlebka można go jeść z samym masełkiem jest tak dobry,a zarazem zdrowy. A wy próbowałyście upiec własny chleb na zakwasie?
Jeżeli macie jakieś pytania na temat jak wyhodować taki zakwas piszcie śmiało chętnie pomogę :)