27 marca 2014

Olej arganowy ( Laboratorium Biooil ) + MIX ZDJĘCIOWY

Witam was moje drogie jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą BIOOIL do testów otrzymałam olej arganowy dzisiaj przychodzę do was z jego recenzją.





INFORMACJE OD PRODUCENTA:


Olej arganowy BIO jest wyjątkowo bogaty w antyoksydanty . Zawiera prawie dwa razy więcej witaminy E niż oliwa z oliwek ,dzięki temu chroni przed wolnymi rodnikami i spowalnia procesy starzenia się organizmu. Ze względu na swój skład i właściwości doskonale nawilża skórę ,wzmacnia jej elastyczność ,oraz opóźnia procesy powstawania zmarszczek, dodawany jest do bardzo wielu kosmetyków  zarówno przeciwzmarszczkowych jak i pielęgnacyjnych.


Konsystencja :
typowa dla oleju ,tłusta i lejąca się


KOLOR:
lekko żółtawy


MOJA OPINIA:
Olej przetestowałam zarówno w celach kosmetycznych jak i kulinarny, kulinarnie dodałam do trochę do wiosennej sałatki :) a kosmetycznie używałam go do włosów.
A dokładnie wcierałam olej we włosy zakładałam ręcznik na głowę i tak siedziałam od 30 min do 1 godziny ale nie zawsze udawało mi się wytrzymać godzinę :) (jestem niecierpliwa) włosy po regularnym stosowaniu są błyszczące ,nawilżone i bez problemu się rozczesują, z tego ostatniego jestem bardzo zadowolona ponieważ moje włosy bardzo lubią się plątać. 


Dziękuję firmie za zaufanie i możliwość testowania.