14 marca 2014

Naturalne mydło dla dzieci

 Dziś przychodzę do was moje drogie  recenzją naturalnego mydełka dla dzieci od 
Informacje od producenta:

Przeznaczone do wrażliwej skóry dzieci, zalecane do skóry ze skłonnością do alergii. Całkowicie bezpieczne według tradycyjnej receptury z największej jakości naturalnych surowców.
Idealne do codziennej pielęgnacji dziecięcej skóry.
Wyprodukowane na bazie naturalnych surowców . Delikatnie myje i pielęgnuje skórę nie powodując podrażnień .Doskonałe również do prania . Nie zawiera dodatków chemicznych ,konserwantów ,wybielaczy,wypełniaczy,substancji zapachowych oraz substancji barwiących.




Skład:


Moja opinia:

U nas mydełko sprawdziło 100% zarówno ja jak i moje dzieci byliśmy z niego zadowoleni :) .Ja że mydełko dla dzieci jest w całkowicie naturalne a moje dzieci że to ich prywatne mydło :).
Mydełko zapachem przypomina mydło biały jeleń przynajmniej mi się z tym skojarzyło,dobrze się pieni a co najważniejsze nie uczula.



Zapraszam was moje drogie na ich stronę http://www.powrotdonatury.eu/index.php/pl/