17 marca 2014

Dzisiaj post paznokciowy...

Dzisiaj moje drogie przygotowałam dla was recenzję produktów jakie otrzymałam jakiś czas temu w ramach współpracy od hurtowni  AllePaznokcie do testów otrzymałam następujące produkty:



Baza pod lakier 15 ml
Easy off gel baza
Lakier hybrydowy 6 ml nr 188

Po przetestowania z efektu końcowego byłam bardzo zadowolona niestety na moich paznokciach takie rzeczy słabo się trzymają,zarówno lakiery ,żele jak i akryl czemu? w sumie to sama nie wiem :( na moich paznokciach lakier trzymał się 5 dni bez żadnych odprysków 6 dnia wieczorem lakier zrzedł z paznokcia jednym płatem. Nie twierdzę że lakiery są złe bo z tego co widziałam u innych dziewczyn trzymają się rewelacyjnie nawet po 2 tygodnie ,niestety moje paznokcie takich rzeczy nie lubią.
A całość prezentowała się tak:


Na paznokciach bardzo mi się spodobał szkoda tylko że tak krótko u mnie się trzymał zapraszam was także na ich stronę na FB  Tutaj