3 lutego 2014

Zatrzymaj chwile na dłużej z Luma Book


Dziś przychodzę do was moje drogie z recenzją książki którą otrzymałam w ramach współpracy od firmy Luma Book  dzięki upszejmości Pana Michała za co mu bardzo dziękuję,a  was moje drogie  zapraszam do odwiedzenia ich strony http://www.lumabook.pl/ .  Ja otrzymałam fotoksiążkę  luma premium ale do wyboru macie jeszcze luma standard, luma ecomo, luma elegance.Oprócz tego w sklepie można także kupić foto kalendarze, i digipack (opakowania na płyty DVD/CD).
Moja Fotoksiążka prezentuje się tak:






OKŁADKA: Druk fotograficzny /płótno / eko-skóra

METODA DRUKU: druk cyfrowy

RODZAJE PAPIERU: satyna mat

METODA OPRAWY: przekładki ( płasko otwierająca się)

Minimalna ilość rozkładówek 10
Maksymalna ilość rozkładówek  20












  Moja Opinia: 

Pierwszym ogromnym plusem jest to że każdą książkę którą chcemy zamówić robimy sami od A-Z wystarczy tylko ściągnąć ze strony specjalny program który nam to umożliwi i do dzieła:)

Moim zdaniem taka fotoksiążka jest idealnym pomysłem na prezent dla naszych najbliższych ,dla rodziców, a także na dzień dziadka lub dzień babci na pewno się ucieszą z takiego prezentu  :) .
Książka jest bardzo starannie wykonana co jeszcze bardziej cieszy nasze oko i rozkłada się całkowicie płasko dzięki czemu że musimy się obawiać że jakaś cześć zdjęcia będzie niewidoczna.
Zachęcam was także do polubienia ich strony na FB 



a co wy o nich sądzicie? bo ja się mocno zastanawiam nad kalendarzem :)