19 lutego 2014

Szampon regenerujący BENEVA

Witam was moje drogie:)
Na samym początku chciałam was przeprosić za moją nieobecność ,ale jakoś przez tą pogodę nie mam weny do niczego, nic mi się nie chcę,chęć życia wraca tylko wtedy jak za oknem zabłyśnie słoneczko:) a u was jak tam samopoczucie?
Dzisiaj kochane przychodzę do was z recenzją szamponu regenerującego od Beneva.





Obietnice producenta:

Olśniewający blask i pełna regeneracja włosów.
Szampon,który stanowi pierwszy element pomocy dla włosów suchych i zniszczonych. Posiada on intensywne właściwości regeneracyjne. Zawdzięcza je organicznemu olejkowi aragonowemu, zwanemu ,, Złotem z Maroka" ze względu na swój szczególny sposób wytwarzania. Składnik ten posiada certyfikat ECOCERT . Formuła uzupełniona jest w proteiny jedwabiu, które kompleksowo odżywiają włókna włosów.



SKŁAD:



Formuła szamponu zawiera:

Organiczny olejek araganowy- który intensywnie nawilża ,wzmacnia i regeneruje zniszczone włosy.
Proteiny jedwabiu- wygładza, nawilża i odżywia włókna włosa
 aż po same końce.

Konsystencja i kolor:

Dobra, jak to się mówi nie za rzadka nie za gęsta :) kolor prawie przesroczysty


Moja opinia:

Szampon stosuje od 1,5 miesiąca i czas najwyższy napisać parę słów na jego temat:) a najlepsze jest to że nawet połowy chyba jeszcze nie zużyłam bo szampon jest bardzo , ale to naprawdę bardzo wydajny, i ma przyjemny zapach przypomina mi??? czekoladę:) .
Szampon ma zamontowaną pompkę co ułatwia,wydobycie go z butelki, bez konieczności podnoszenia, 2-3 naciśnięcia pomk i możemy śmiało myć włoski:).
Bardzo ważne jest to że szampon zawiera olejek araganowy który dodatkowo odżywia i nawilża włosy. 
cena: 35 zł ale w zestawie jest o wiele tańszy.

Plusy:

dobrze się pieni
bardzo wydajny
duża butelka 1000ml
nie podrażnia skóry głowy
Minusy: brak

Jeżeli macie ochotę zajrzeć na ich stronę to zapraszam beneva.pl