25 lutego 2014

Rozświetlająca maseczka koktajlowa z 24 karatowym złotem

Dziś przychodzę do was Kochane z maseczką rozświetlającą którą znalazłam, w paczce od firmy cremoteka.



Trochę informacji o sklepie:

Cremoteka została założona w czerwcu 2012 roku, siedziba sklepu mieści się w Londynie przy 438 Green Road ,N15 3 PT gdzie znajduje się sklep detaliczny, jest to pierwsza polska drogeria w stolicy Wielkiej Brytanii. W ofercie sklepu znajdziecie kosmetyki dla kobiet, dzieci i mężczyzn, sklep posiada preparaty do twarzy,ciała,i włosów oraz produkty do makijażu wiodących polskich firm kosmetycznych.


Informacje od producenta:

Maseczka błyskawicznie odświeżająca cerę polecana do

 szybkiej regeneracji skóry z oznakami zmęczenia, stresu i

niedotlenienia, bez ograniczenia wieku. Idealna jako S.O.S.

 przed wyjściem. Zawiera czyste, 24-karatowe złoto, które 

rewelacyjnie odmładza niwelując zmarszczki i oznaki

 wiotczenia. Kwas hialuronowy i roślinna gliceryna silnie

 nawilżają zapewniając skórze zdrowy koloryt i dobrą 

kondycję przez wiele godzin. Ponadto wypełniacz 

zmarszczek 3D natychmiastowo wygładza wszelkie 

niedoskonałości, a rozświetlające mikropigmenty ożywiają 

cerę maskując cienie i oznaki zmęczenia.

SKŁAD:



Maseczka jest koloru białego ,bez problemu się ją nakłada i jak sugeruje producent nie trzeba jej zmywać , po 15 minutach bez problemu można zrobić makijaż.


Moja opinia:

 Niestety ale moja przygoda z tą maseczką nie należała do najmilszych , po nałożeniu maseczki dostałam uczulenia, może to to niby złoto?, po nałożeniu nic nie czułam ani mnie twarz nie swędziała, ani nie piekła reakcje alergiczną zauważyłam dopiero po godzinie,ale ta przygoda na tym się nie kończy bo jestem ciekawa innych  maseczek z tej firmy. A wy jakie polecacie?
a was moje drogie zapraszam do odwiedzenia sklepu http://www.cremoteka.co.uk/  może znajdziecie coś dla siebie :) . Niedługo pojawią się na moim blogu recenzje innych kosmetyków z tego sklepu.