27 lutego 2014

Parę słów do innych + recenzja

Witam was Kobietki:)
Dzisiejszego posta zacznę od paru słów do innych ,mianowicie to że bardzo mnie bulwersuje jak inne osoby obrabiają sobie tyłki na swoich blogach,nie będę się tu rozpisywać na temat niektórych osób, ale ja wychodzę z takiego założenia że każdy dobrze wie po co założył swojego bloga i w jakim celu.
1. Jedni założyli bloga bo lubią to robić i sprawia im to przyjemność.
2. A inni po to aby dostać parę próbek, gadżetów bądź kosmetyków (ale czy to jest powód aby ich z tego powodu osądzać?) dla mnie głupie komentarze i ocenianie innych w necie to żenada...

Ja staram się aby mój blog był o wszystkim, kosmetykach,jedzeniu,i życiu, nie zależy mi na marnych próbkach itd. jeżeli uda się nawiązać jakąś współpracę to fajnie ,jeżeli nie to trudno....
JEŻELI PODOBA WAM SIĘ MÓJ BLOG TO FAJNIE...
JEŻELI NIE TO OMIJAJCIE GO SZEROKIM ŁUKIEM ALE NIE ZOSTAWIAJCIE GŁUPICH KOMENTARZY!
Ale się rozpisałam przejdźmy do recenzji...

Dziś przygotowałam dla was moje Drogie recenzję mydełka z borowiną które otrzymałam jak wiele z was od mydlarni  Powrót do Natury mydełko przetestowane więc teraz kilka słów na jego temat:


 


Obietnice Producenta:
Borowina pobudza odbudowę komórkową oraz wspomaga szybszą regenerację skóry, jest to bardzo silny naturalny antyoksydant.
Naturalnie pobudza do produkcji włókien kolagenowych i elastylowych,dzięki temu dłużej możemy cieszyć się napiętą,jędrną,elastyczną i pozbawioną zmarszczek skórą. Działa przeciw zapalnie a także wspomaga procesy gojenia się i zmniejsza skłonność do podrażnień. 
Odtruwa i oczyszcza skórę ,czyli przeprowadza jej naturalny detoks.


Opakowanie:
Mydło zamknięte jest w kartonowym opakowaniu z okienkiem:) dzięki czemu możemy zerknąć w sklepie jak mydełko wygląda w środku.



Skład:


Moja opinia:
Mydło z borowiną ma przyjemny zapach, ze względu na to że jest to naturalne to wiadomo ze nie jest to zapach, brzoskwini czy truskawki ale jak dla mnie to pachnie ładnie, i dobrze się pieni.
Mydło ma dobry kształt idealnie mieści się w dłoni, jeżeli chodzi o działanie to skóra po użyciu jest gładka i napięta, chociaż czasami wydawało mi się że nawet za bardzo jest ściągnięta, więc musiałam robić przerwy w stosowaniu tego mydła.
Mydło nie podrażnia skóry i nie uczula, lecz przy dłuższym stosowaniu wysusza skórę.
Czy mydło likwiduje zmarszczki jak zapewnia nas producent? tego nie zauważyłam raczej tego nie robi, może minimalnie ze 
względu że mydło napina skórę:)
Mydlarnie znajdziecie także na Facebooku