6 lutego 2014

Dzisiaj post paczuszkowy:)

Witam was moje drogie:)
Dzisiaj piątek więc pokarzę wam zdjęcia przesyłek jakie w tym tygodniu wpadły w moje ręce:), szykuje dla was recenzję szamponu BENEVA więc na dniach na pewno się ukarze na moim blogu. Wiec zaczynamy zdjęcia:

1. Kontynuacja współpracy z portalem Prekursorki do testów otrzymałam sos do warzyw na ciepło a dokładnie do szpinaku.


2. Nawiązałam współprace  z mydlarnią www.powrot do natury.eu
widziałam u was na blogach że niektóre z was również dostały mydełka 


3. Również nowa współpraca tym razem z firma polskich kosmetyków http://www.cremoteka.co.uk/
(siedziba tego sklepu znajduje się w Londynie) i z tego miejsca przyszła paczuszka:)


Dzięki uprzejmości Pani Jolanty do testów otrzymałam pomadkę, pojedyncze cienie oraz maseczkę koktajlową.