4 stycznia 2014

Płyn do prania bielizny NIKWAX BASE WASH

Przyszedł czas aby zrecenzować następny produkt z paczki od NIKWAX a mianowicie będzie to,  odświeżający środek do czyszczenia i pielęgnacji syntetycznej bielizny technicznej ,oraz odzieży ze zdolnością przenoszenia wilgoci, zakładanej bezpośrednio na ciało.


Trochę informacji od producenta:


Łatwy w użyciu środek czyszcząco-pielęgnujący przeznaczony do syntetycznej bielizny termo aktywnej noszonej bezpośrednio na skórze. Delikatna formuła BaseWash skutecznie usuwa brud oraz odświeża zdolność odzieży do wchłaniania wilgoci . BaseWash zmiękcza, odświeża,nadaje przyjemny zapach i zapobiega gromadzeniu się przykrych zapachów.


Konsystencja :

rzadka, kolor przezroczysty jak widać na zdjęciu:)

Zapach:
bardziej znośny dla naszego nosa:) ale nie powalający




Moja opinia:

Użyłam tego środka do prania bielizny mojego męża . Środek bardzo ładnie odpiera wszelkie zabrudzenia do prania użyłam także pół miarki proszku żeby pranie nie przeszło zapachem tego płynu:) .Po zakończonym praniu bieliznę rozwiesiłam na dworze , i mimo chłodnego powietrza bielizna szybko wyschła.

Cena produktu: ok 25 zł (300ml)