7 stycznia 2014

Paletka GOSH korektor/rozświetlacz MEDIUM

Dziś napiszę wam moje drogie o palecie GOSH SKIN PERFEDTING KIT 



W ramach współpracy z firmą GOSH miałam możliwość przetestować paletę w odcieniu medium ,paleta zawiera dwa odcienie korektora i jeden rozświetlasz niestety kolory są dla mnie za ciemne gdyby były w odcieniu light to myślę że były by idealne bo paleta jest naprawdę bardzo fajna.

INFORMACJE O PALECIE: (pochodzą ze strony) 

BB Skin Perfecting Kit marki GOSH. Paleta BB korektor/ rozświetlasz. Umożliwia zamaskowanie kłopotliwych miejsc i niedoskonałości. Gęsta formuła idealnie rozprowadza się na skórze wypełniając drobne zmarszczki i kanaliki. Dokładnie maskuje zaczerwienienia, cienie pod oczami i defekty skóry. Gwarantuje perfekcyjny makijaż i naturalnie wyglądającą cerę. Opakowanie zawiera 2 matowe korektory i 1 rozświetlasz (z drobinkami). Pod pokrywą zamykającą umieszczono prostokątne lusterko.




MOJA OPINIA:
Paletka Gosh jest naprawdę bardzo fajna pomijając ten kolor który niestety nie jest dla mnie , jest mała wiec bez problemu możemy schować ją do torebki lub  kieszeni i zawsze  będziemy mieli ją przy sobie gdy zechcemy poprawić sobie tu i tam:) ja niestety ale mogę korzystać z rozświetlacza w tej paletce ale jak to się mówi '' lepszy rydz niż nic" :)

Chciałam podziękować firmie GOSH za możliwość testowania ich produktów.

Publikuję również na Przepis na Kobietę