14 stycznia 2014

Cudowne mydełko o zapachu GRAPEFRUITA

Witam was kochane jak wam mija dzisiejszy dzień?
Bo u mnie nie najlepiej ,straszny ból głowy, to chyba przez tą pogodę, a tu jeszcze dzieciaki chore , ciężki los matki:).
Ale nie o ty wam chciałam dzisiaj napisać ,a mianowicie przychodzę do was z recenzją cudownego mydełka od firmy  Beneva dlaczego cudownego? bo pięknie pachnie grejpfrutem nie wiem jak wy ale ja bardzo lubię zapach orzeźwiającego grejpfruta:)



Trochę informacji od producenta:
Aromatyczne mydło ,o soczystym,pobudzającym zapachu grejpfruta. Unikalna roślinna gliceryna farmaceutyczna optymalnie nawilża skórę. Pełne odświeżenie i naturalna pielęgnacja dłoni.

SKŁAD:
Aqua, Sodium Laureth, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Cicamidopropyl Betaine, Styrene/Arcylates Copolymer PEG-7 Glyceryl Cocoate, Glycerin, Parfum, Tetrasodium EDTA, Sodium Hydroxide, Magnesium Nitrate, Magnesinum Chloride, Metylchloroisothiazolinone, Methyliothiazolinone,Citic Acid,Limonene, CI 14720, CI 19140.

OPAKOWANIE:
Mydło znajduje się w wygodnej butelce z dozownikiem, o pojemności 500ml, nie wiem jak wy ale ja bardziej lubię mydełka w płynie, są bardziej higieniczne niż standardowe w kostce.

MOJA OPINIA:
Tak jak wam już pisałam na samym początku posta mydło baaardzo ładnie pachnie i dobrze się pieni , występuje także w zapachu 

'Milk & Honey' |formuła mydła zawiera roślinną glicerynę farmaceutyczną która dba o optymalne nawilżenie naszej skóry,oraz PH neutralne które nie niszczy naszej skóry.



CENA:

W sklepie BENEVA możecie je kupić za ok 14zł


Publikuję również na : Przepis na Kobietę