29 września 2013

Prosto z Grzybobrania... :)

Witam was moje drogie dziś przychodzę do was z grzybkami a dokładnie Podgrzybkami. Chciałam wam się pochwalić jakie zdobycze udało nam się znaleźć, mnie i mojemu mężowi na nadzielnym wypadzie na grzyby... Trzeba troche nazbierać, żeby chociaż do uszek na święta były. A czy wy już zbierałyście grzyby w tym roku?



Nowa współpraca...

Dzisiaj przychodzę moje drogie aby wam sie pochwalić dzięki urzejmości Pani Izabeli udało mi się nawiązać współprace z portalem Prekursorki.pl .  Dzisiaj dotarła do mnie pierwsza paczuszka do testowania a oto jej zawartość:





27 września 2013

WITAM WAS PONOWNIE ,PO MAŁEJ METAMORFOZIE...

Hej dziewczyny niestety musiałam przenieść mojego bloga, gdyż na onecie było za mało funkcji co mnie niemiłosiernie denerwowało, ale mam nadzieję że tutaj też bedziecie mnie równie często odwiedzać :) wiec kolejne posty pojawią sie już tutaj. Mój blog powolutku bedzie sie rozwijał gdyż muszę nawpierw lepiej się z nim zapoznać ... a wy czekajcie moje drogie na recenzje. Możecie także wpadać na mojego starego bloga aby obejżeć poprzednie recenzje http://pikape.blog.pl/