28 grudnia 2013

Skrub do twarzy owoc granatu, nie ma to jak dobre oczyszenie twarzy

Witajcie kochanie jak tam po świętach? powiem wam szczerze że ja śię cieszę że to już po...  męczy mnie takie siedzenie i objadanie sie, dziś przychodzę z dobrym pilingiem do twarzy o zapachu owocu granatu mam jeszcze z tej zeri krem do twarzy który przypadł mi do gustu ale to już w następntm poście .

INFORMACJE OD PRODUCENTA: Soczysty owoc granatu podaruje skórze prawdziwą dawkę energii i zdrowie. Naturalny ekstrakt z granatu to gwarancja właściwej pielęgnacji i promiennej skóry.
Owocowy scrub nie tylko odpowiednio przygotuje skórę na lepsze wchłanianie składników kremu, ale również skutecznie przywróci jej witalność. Dzięki złuszczającym drobinkom kosmetyk odświeża i ożywia zmęczoną skórę. Dodaje jej energii i zapewnia zdrowy wygląd, jednocześnie pozostawiając ją miękką, gładką i promienną. 




OPAKOWANIE: Jest to jasno różowa nieprzezroczystta ,standardowa tubka, z korkiem z klabką 75ml

KOLOR: biały, ale można dostrzec czarne drobinki z pestek moreli.

SKŁAD: Skład: Aqua, Hydrogenated Vegetable Oil, Hydrogenated Polydecene, Stearyl Alcohol, Polyethylene, Cera Alba, Glycerin, Glyceryl Stearate, Alcohol Denat., PEG-40 Stearate, C12-15 Pareth-12, Cetyl Alcohol, Magnesium Aluminium Silicate, Prunus Armeniaca Seed Powder, Methylparaben, Cellulose Gum, Parfum, Sodium Hydroxide, Sodium Citrate, Citric Acid, Punica Granatum Fruit Extract, CI 15985, CI 17200, CI 42090





ZAPACH:delikatny, ale raczej niema mic wspólnego z granatem ,tak mi się wydaje.:(

MOJA OPINIA: gdy nagładałam go na twarz musiałam użyć trochę wody, ponieważ piling niezbyt dobrze sie rozprowadza ,ale jako zdzierak jest dobry , nie jest za mocny powiedziała bym że raczej średni.
Piling spełnia swoje zadanie , ale niestety ma ten minus że jest za gęsty i bez użycia wody nie daje sie dobrze rozprowadzić na twarzy.
cena: w promocji ok. 7zł normalnie ok. 17zł

Plusy:
  • spełnia swoje zadanie
  • jest niedrogi
  • ładnie pachnie
  • wydajny
  • skóra po jego użyciu jest miękka i odświeżona
Minusy:
  • za gęsty
  • trochę za delikanty
A to moja kochana pomocniczka, moja córcia:)