3 grudnia 2013

Płyn micelarny HYDRAIN 3 od DERMEDIC

Dziś moje drogie przychodzę do was z  recenzją  płynu micelarnego HYDRAIN 3 HIALURO od DERMEDIC



INFORMACJE OD PRODUCENTA:

Płyn micelarny H2O zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia pozostawiając uczucie świeżości i czystości -micele estrów kwasów tłuszczowych ,, przyciągają" zanieczyszczenia bez potrzeby , nadmiernego tarcia skóry wacikiem. 
Nie podrażnia oczu - hipoalergiczny , czystość jaką daje woda termalna nie powoduje podrażnień nawet u osób bardzo wrażliwych. 
Nie wysusza skóry jak inne środki myjące - Hyaluronic acid kwas hialuuoluronowy , kompleks Hydro VV - zmiękczają i utrzymują nawilżenie warstwy rogowej  skóry.





SKŁAD:
Aqua, Glicerin, PEG_-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Hyaluronate, Urea, diglycerin, Sodium PCA, Hydrolyzed Wheat Protein, Sorbitol, L-Lysine, Allantoin, Lactic Acid, PEG -40 Hydrogenated Castor Oil Parfum , Dehydroacetec, Benzyl Alcohol.


ZAPACH:

Jest dość intenstywy , raczej podobny do wiekszości płynów micelarnych


MOJA OPINIA:

Jak narazie ten micelek jest dla mnie idealny próbowałam już różnych i z wielu firm lecz zamwsze miałam jakiś problem , albo mnie uczulały, a jak nie uczulały to strasznie wysuszały skóre że się łószczyłam heh jeżeli to można tak nazwać , ten płyn jest inny dobrze nawilża skórę nie podrażnia oczu, a co nakważniejsze nie wysusza naszej skóry, i nie zatyka porów. w 100%  mogę go polecic :) 
www.najlepszyplynmicelarny.pl.

CENA:
Ok  22 zł myślę że jak na dobry płyn mecelarny cena nie jest wygórowana


Publikuję również na Przepis na Kobiete