18 grudnia 2013

Krem BB 3 w 1

RECENZJA PIERWSZEGO PRODUTU Z PACZKI OD FIRMY GOSH  

 Krem BB - KREM / BAZA / PODKŁAD
kolor 02 BEIGE

BB Cream to rewolucyjny produkt do makijażu ,łączący w sobie kilka funkcji bazy, podkładu oraz preparatu nawilżającego.

Efekt bazy - zapewnia wyrównanie kolorytu cery bez zbędnych obciążeń, pozostawia skórę miękką i gładką.
Efekt podkładu - pokrywa nie doskonałości, dopasowuje się do cery typu ,, druga skóra" sprawia że twarz jest naturalnie wygładzona rozświetlona.
Efekt preparatu nawilżającego - zapewnia aktywna substancja Phytosan , która wpływa korzystnie na cerę ,redukuje linie mimiczne i spłyca zmarszczki.
Filtr SPF 15 chroni chroni skórę przed  szkodliwym wpływem środowiska zewnętrznego .


Sposób użycia: aplikuj na oczyszczoną skórę samodzielnie na krem lub podkład w zależności od indywidualnych potrzeb skóry.





MOJA OPINIA: krem jest naprawdę dobry nie wysusza skóry, ładnie się rozsmarowuje i dopasowuje do skóry , ja otrzymałam do testów w odcieniu 02 BEIGE dla mnie jest on odrobinkę za ciemny po rozsmarowaniu delikatnie się odznacza ale trzeba się dobrze przyjżeć podejrzewam że gdyby był o jeden ton jaśniejszy to ogóle nie byłoby go widać .
Bardzo dobrze pokrywa nie doskonałości skóry, producent pisze że także kryje zmarszczki mimiczne ja tego nie zauważyłam :) cena ok 40 zł ( 30 ml )
Dostępny jest w 4 odcieniach :




ZALETY: 

  • pokrywa nie doskonałości
  • łatwo się rozprowadza
  • posiada filtr SPF 15
  • pasuje do wszystkich typów skóry
  • wygładza 
  • nawilża
WADY:

  • cena