5 listopada 2013

ŻYWORÓDKA WZBOGACONA EKSTRAKTEM Z ALOESU

Dziś moje drogie przychodzę  do was tak jak obiecałam z recenzją żyworódki w płynie wzbogacona ekstraktem z aloesu

   
INFORMACJE OD PRODUCENTA:

Działanie płynu jest związane z naturalnymi właściwościami ekstraktu z żyworódki pierzastej.
Rośliny te zawierają flawonoidy, katechiny,witaminę C, mikro i makroelementy takie jak: krzem,miedź, mangan selen, glin,potas,wapń,żelazo. Wykazują działanie antybakteryjne, osłaniające, łagodzące i regenerujące naskórek podrażniony różnymi czynnikami zewnętrznymi.
Skutecznie przyśpieszają, proces jego odnowy , stabilizują gospodarkę hydrolipidową przywracając skórze elastyczność , witalność i odpowiednie nawilżenie dla skóry podrażnionej i mocno wysuszonej.



 CIEKAWOSTKA:

1.Ekstrakt z żyworódki polecany jes również do regeneracji włosów. Wzmacnia i regeneruje ich strukturę, pomaga usuwaniu łupieżu.

2.Płyn może być być stosowany jako tonik nawilżający dla skóry odwodnionej i wrażliwej

3. Zawiera w składzie leczniczą wodę mineralną: wodorowęglanowo-chlorkowa-sodową, bromkowo-jodkowo-borową.

SKŁAD:



SPOSÓB UŻYCIA :

Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb, delikatnie rozprowadzjąc na skórę ( np. za pomocą płatków kosmetycznych) i pozostawić aż d wchłonięcia.


MOJA OPINIA:

Jeżeli czytałyście mojego posta to pewnie już wiecie że żyworódka w płynie ma rożne zastosowania zarówno do twarzy jak i włosów . Ja stosowałam ją jako środek do włosów ponieważ ostatnio mam problemy z włosami są przesuszone, osłabione i strasznie się plączą. Płyn z żyworódki stosowałam po każdym umyciu włosów, za każdym razem dokładnie je spryskiwałam płynem i wcierałam w skórę stosowałam ja przez 2 tygodnie. jakie są moje spostrzeżenia? na pewno trochę mniej mi wypadają , i nie są już tak przesuszone.
Czy polecam płyn z żyworódki? myślę że tak bo jest dobry po dłuższym stosowaniu efekty byłyby na pewno większe...
 ( MOŻE BYĆ STOSOWANY DO KAŻDEGO RODZAJU SKÓRY )

piblikuje również na Przepis na Kobietę