11 listopada 2013

Po raz drugi w roli głównej KWIAT LNU...



Dziś kochane  przychodzę do was z kremem do rąk KWIAT LNU (ŁAGODZĄCY) kiedyś już wam pisałam o podobnym kremie  z tej firmy TUTAJ  lecz ten jest trochę inny, więc zaczynamy:



TROCHĘ INFORMACJI OD PRODUCENTA:

Krem do rąk i paznokci łagodzi podrażnienia skóry dłoni. Zawiera starannie dobrane, naturalne, biologicznie czynne składniki, zapewniające dłoniom piękny i zadbany wygląd. Len i Alantoina- chronią skórę i łagodzą podrażnienia. ProwitaminaB5 nawilża i wzmacnia naskórek. Witamina E uelastycznia i neutralizuje wolne rodniki. Keratyna roślinna regeneruje i wzmacnia paznokcie.


SKŁADNIKI:



SPOSÓB UŻYCIA:

Krem wciareać w skórę dłoni i paznokcie po każdym umyciu rąk. Na noc nałożyć grubszą warstwę i pozostawić do wchłonięcia.


OPAKOWAMNIE:

Standardowe jak dla kremów do rąk , wygodna miękka tuba pojemność 100ml

MOJA OPINIA:

Ja jestem zadowolona z obu kremów co prawda ten wcześniejszy już mi się skączył, dlatego postanowiłam wyprubować ten, obecny z tej samej firmy. Krem bardzo dobrze sie wchłania nie pozostawia tłustej poświaty a ręce po zastosowaniu jego są miękke i dobrze nawilżone. Powoli zblirza się do nas zima więc trzeba się pirządnie zaopatrzyć w kremy do rąk i twarzy:) ja ten osobiście w 100% polecam a co wy o nim sądzicie?

publikuje również na Przepis na Kobietę