11 listopada 2013

Tym razem recenzja niekosmetyczna :)

Dzięki kontynuacji współpracy z firmą DAFI jak już wcześniej wam pisałam odtrzymałam do testów dzbanek filtrujący Omega unimax ze wskażnikiem LED  sensor pojemność 4 l dziś przyszedł czas na jego recenzję. Dzbanek wykonany jest z trwałego ale lekkiego plastiku ,ma ergonomiczną rączke co ułatwia wygodne trzymanie dzbanka w dłoni spód dzbanka zabezpeczony  gumką co sprawia że dzbanek nie ślizga sie po szawce:)



Wbudowany wskażnik wymiany filtra za każdym razem przypomina nam o wymianie filtra na nowy, w systemie LED sensor pali się lampka, jeżeli światełko świeci na kolor niebieski to oznacza że firtr jest dobry natomiast gdy zapali się na czorwono oznacza to że czas na zmianę filtra. Jeden filtr starcza na około miesiąc to zależy od tego jaka woda leci w naszych kranach:) W poprzednim modelu dzbaka Dafi wskażnik był elektroniczny lecz Led sensor jest owiele praktycznijeszy zapala sie tylko gdy uruchomimy dzbanek na początku i gdy trzeba wymienić filtr na nowy.
                                  

Klapka w dzbanku jest obciążona uchyla sie pod naporem wody
Również klapka zabezpieczająca dziubek dzbaka jest automatyczna

Moja opinia: Czysta woda w domu to podstawa , bo chyba nikt niechce aby nasze dzieci piły brudną zakamienioną wodę a niestety taka woda leci z naszych kranów :( i nic na to nie poradzimy dlatego warto zaopatrzyć sie w dzbanek filtrujący wodę i cieszyć się smakiem czystej smaczej wody i miec pewność ze to jest zdrowe dla naszych maluchów , ja osobiście ze swoich dzbanków jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję że bendą mi służyć jak najdłużej. Woda z dzbanka idealnie nadaje się także do przyżądzania obiadów zarówno zup jak i sosów dzięki temu i nasze obiadki są smaczniejsze:)
 a was moje drogie zapraszam do sklepu :



Publikuję również na Przepis na Kobiete