25 listopada 2013

RECENZJA HERBATEK TEA FOR KIDS DLA NASZYCH DZIECIACZKÓW :)

Dziś moje drogie panie przyszedł czas na recenzję herbatek od TEA FOR KIDS   dzisiaj przedstawie wam trzy herbatki.. .

TROCHE INFORMACJI OD PRODUCENTA:

Firma specjalizuje sie w tworzeniu herbat najwyższej jakości. Nabyte przez lata doświadczenie i wiedza umożliwiły stworzenie w pełni naturalnych herbatek owocowych dla dzieci. Są one bez ulepszaczy, sztuznych barwników czy też niewłaściwyh cukrów, a za bogate w witaminy i sole mineralne.

OWOCE LEŚNE w skład tej herbatki wchodzi: Aronia- jest źrodłem witaminy A,C, a także żelaza i wapnia.
Bez czarny- zawiera witaminę C
Hibiskus- jest cennym zródłem wapnia, fosforu,i witaminy C
Jeżyna- jest źródłem witaminy C,K,E,i A a także kwasu foliowego.
Mlina- bogata w witaminy z grupy B ( B1, B2, B3, B6 ), witaminę C, E i A oraz składniki mineralne.
Jagoda czarna- jest cennym zródłem witaminy C, K, i E oraz potasu fosforu , magnezu, i wapnia.


OWOCOWE DELICJE w skład tej herbatki wchodzi:
Jabłko- zawiera witaminy C, A, E,K i wszelkie z grupy B  dodatkowo różne składniki mineralne takie jak potas, sód , wapń , żelazo, fosfor.
Rodzynki korynckie i sutanki- zawierają duże stężenie sukrów naturalnych dzięki czemi dodają energii.
Hibiskus- jest źródłem wapnia, fosforu i witaminy C
Truskawka- bogata w witamine C , potas fosfor wapń, magnez.
Pomarańcze - są źródłem wszystkich witamin C.

JABŁKOWA w skład tej herbatki wchodzi:

Jabłko- zawiera witaminy C, A, E,K i wszelkie z grupy B  dodatkowo różne składniki mineralne takie jak potas, sód , wapń , żelazo, fosfor.
Rodzynki korynckie- zawierają duże stężenie sukrów naturalnych dzięki czemi dodają energii.
Skórka owocu róży- jest źródłem witaminy C oraz witamin z grupy A,B,E,K i flawonoidów, chroniących C przed rozkładem.




A tak prezentują sie po zaparzeniu:

OWOCOWE DELICJE                                                                                         OWOCE LEŚNE


                                       


JABŁKOWA


MOJA OPINIA:
Jestewm bardzo zadowolona z tych herbatek i napewno je kupię moim dzieciom bo zdrowie naszych pociech jest najważniejsze , bo chyba nikt nie chce kupować dzieciom sztucznych soków czy podawać herbatę czarną ,czy wiedziałyścieze że  zwykła herbata ma w swoim składzie teinę, która spożwana w nadmiernych ilościach powoduje u dzieci nadpobudliwość, a w połączeniu z białym cukrem tworzy tzw. ,, koktail wybuchowy" ?. Dlatego polecam w 100% cena herbatki wynosi ok 12 zł.
W was zapraszam moje drogie do sklepu TEA FOR KIDS