16 listopada 2013

CZATNI ORIENTALNY RABARBAR LUKS POMADA






Czatni orientalny rabarbar jest to gęsty sos na bazie naturalnych owoców i warzyw, mocno aromatyczny, dzięki unikalnej kompozycji orientalnych przypraw. Czatni Orientalny Rabarbar doskonale smakuje z twardymi i miękkimi serami, pieczoną rybą oraz z każdego rodzaju mięsem, do wyboru można kupić także imborową śliwke, i korzenny pomidor. Smak rabarbarowego czatni otwiera się w dwóch wymiarach z jednej strony świeże owoce z drugiej orientalne przyprawy  z dominującym cynamonem. posmak jest przyjemny lekko kwaskowaty, orientalny.


SKŁAD: rabarbar 45% , cebula, cukier, ocet jabłkowy, imbir, cynamon pektyna ( substancja zagęszczająca) chili, gożdziki, papryka ostra.



MOJA OPINIA: Po otwarciu słoiczka w pierwszym momęcie wyczuwamy cynamon, mi odrazu na myśl przyszły pierniki może dlatego że sieta tusz tusz... , zapach jest słodki i przyjemny . P spróbowaniu na początku jest słodki po chwili wyczuwa się smak rabarbaru i warzyw. Czatni jest idealnym rozwiązaniem jako maynata , tak przynajmniej ja go  wykorzystałam ( zamarynowałam w nich szynkę)  , ale idealnie nadaje sie jako sos do mięs ( upeczona szynka pachniała cudownie... :) )

CENA: ok 13 zł

Publikuję również na Przepis na Kobiete