28 listopada 2013

Czas na babkę o smaku cytrynowym

Przyszedł  czas na  recenzję kolejnego  produktu z paczki od CREDO PR a mianowicie babkę o smaku cytrynową.


                           

TROCHE INFORMACJI OD PRODUCENTA

Babka o smaku cytrynowym jest jest najbardziej popularna ze wszystkich babek, ciasto ma przyjemny cytrynowy zapach który dodatkowo można wzmocnić , przez polanie lukrem i posypanie babki kandyzowaną skórką z cytryny


















                                             
  a tak  prezentowała sie po upieczeniu



MOJA OPINIA :

Babka jest dobry rozwiązaniem dla kogoś kto nie lubi się bawić w pieczenie ciast ponieważ jedyne co trzeba do niej dodac to jaka i cukier bo cała reszta znajduje się w opakowaniu . Babka po upieczeniu była bardzo smaczna choć ja nie przepadam za półproduktami to ta wyjądkowo była dobra, niestety nie zdąrzyłam jej polać lukrem jak to zaleca producent , posypałam ją tylko cukrem pudrem bo moja rodzinka raz dwa się z nią rosprawiła:) jesynym minusem jest to że producent na opakowaniu napisał że ma być blaszka o średnicy 24 cm jak widzicie babka nie wyrosła za bardzo bo była za duża blacha więc producent chyba sie pomylił :)