29 listopada 2013

CHROM FORTE Z ZIELONĄ HERBATĄ

Dziś przychodzę do was moje drogie z recenzją suplemetti diety od CREDO PR firmy GORVITA  bo już dłuższy czas sie zabierałam za nią i nie miałam jakoś weny aby ją napisaćale kapsułki już wszystkie zjadłam :) wię czas podzielić się z wami kochanie moimi spostrzeżeniami :


INFORMACJE OD PRODUCENTA:
Naturalne składniki zawarte w preparacie:
  • zmniejszają apetyt
  • hamują przemianę węglowodanów w tłuszcze
  • korzystnie wpływają na poziom stężenia cukru we krwi
  • pomagają w utrzymaniu dobrej kondycji podczas diety

SPOSÓB UŻYCIA:

 Przyjmować jedną kapsułkę dziennie . Kapsułkę należy połknąć i popić wodą.

SKŁAD:

Zalecana porcja dzienna (1 kapsułka) zawiera : 200 mg ekstraktu z owoców rośliny Garcinia cambogia , 100 mg sproszkowanych liści zielonej herbaty, 50 mg L-karnityny, 1,2 mg witaminy B6 ( chlorowodorek pirydoksyny)  (85%), 30 ug chromu ( chlorek chromu) (75%) 






MOJA OPINIA:

w opakowaniu znajduje sie 30 kapsułek , są one łatwe do połknięcia, cała kuracja przy codziennym stowowaniu trwa 15 dni, na tyle starcza nam kapsułek. Stosując suplement diety rzeczywiście apetyt był mnieszy łatwiej mi było wytrzymać do obiadu bez zbędnego podjadania, a nawet udało mi się troche schudnąć ale niewiem czy spadek wady był zasługą suplementu :). Za nim zaczełam łykać suplement diety zawsze coś mnie kusiło aby podjeśća to kanapeczke, a to ciastko itd. 
Wydaje mi się że chrom Forte jest dobrym suplementem , bardzo pomaga gdy się jest na diecie.