19 listopada 2013

Cała prawda o spinaczach O-RING i nowa współpraca

Dzisiaj moje droge przyszłam do was z recenzją spinaczy O-RING w opakowaniu znajduje sie 20 sztuk gumeczek , tzw. spinaczy do skarpet choć dla mnie to i tak gumeczki:)






INFORMORMACJE OD PRODUCENTA: 

Spinacz O-RING produkowany jest dla klientów ceniących sobie ład, i porządek ze skarpetami. W prosty sposób łączy pary skarpet  co uniemożliwia zgubienie jednej z nich. Łączymy nim brudne skarpety , tak połączone pierzemy w pralce, suszymy i przechowujemy w szufladzie. Spinacz nie spada podczas prania i nie farbuje. Jest wykonany z 5% termokurczliwego bardzo trwałego materiału, z dodatkiem specjalnego kauczuku.



MOJA OPINIA:

Spinacze są bardzo przydatne choć nie mogę powiedzieć że konieczne w moim przypadku się sprawdziły , wkońcu skończył się koszmar z zagubionymi podczas prania skarpetami. Wszystkie skarpetki zawsze sa poparowane, i zaoszczędza sie czas przy składaniu ubrań po suszeniu bo skarbetki zawsze są do pary ,i wędrują z suszenia prosto do szuflady:)


Na koniec chciałam wam sie pochwalić...
Udało mi sie nawiązać współprace z firmą NIKWAX dzisiaj przyszła paczuszka a w niej:



Spinacz O