25 października 2013

Sposób na przemęczone i obolałe stopy....


Dziś przychodzę do was moje drogie z żelem z wyciągiem z kasztanowca na przemęczone nogi firmy GORVITA



Trochę informcji od producęta:

Żel z ekstraktem z kasztanowca przeznaczony jest do pielęgnacji nóg. Stosowaćdo delikatnego wcierania u osób z żylakami i opuchnięciami wywołanymi różnymi czynnikami zewnętrznymi. Wyciąg z kasztanowca działa uszczelniająco na ścianki naczyń włosowatych zmniejszając ich kruchość , jednocześnie wygładzając nawilżając i uelastyczniając skórę ( panthenol i alantina ). Szczególnie polecany osobom przebywającym długo w pozycji siedzącej np. w podróży ( szybko przynosi ulgę i zmniejsza uczucie zmęczenia). Żel dobrze się wchłania, niepozostawia na skórze tłustej warstwy i nie brudzi odzieży. Polecany dla każdego rodzaju cery przez cały rok.

Składniki  i sposób użycia




Konsystencja: gęsta



Zapach:
Bardzo ładny powiem szczeże że ze względu na zapach mogła bym sie nim non stop smarować, nigdy nie sądziłam że jakikolwiek ksmetyk z wyciągiem z kasztatowca może mieć taki ładny zapach.


Opakowanie: 
Standardowe, miękka tuba z zakrętką, pojemność  200ml
Moja opinia:

Ja jestem bardzo zadowolona i pod dużym wrażeniem, używam tego żelu za każdym razem kiedy czuję wieczorem że moje nogi po całym dniu biegania za moimi latoroślami  mają ,, DOŚĆ" .
Żel po zastosowaniu bardzo fajnie chłodzi stopy i bardzo dobrze sie wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze, co sprawia że człowiek odrazu lepiej sie czuje. Po dłuższym czase od nałożenia żelu nasze stopy są jak po domowym spa :) . Zauważyłam że nogi z dnia na dzień są troche mniej przemęczone, i chodz jest poprawa to i tak nie przestane go stosować :) zostanie już ze mną na zawsze...

Składniki żelu są pochodzenia naturalnego. Testowany dermatologicznie.Produkt nie testowany na zwierzętach. Notyfikowany w KSIoK.

Publikuję rownież na Przepis na Kobiete