1 października 2013

JEDWAB NATURIA SILK ( do włosów farbowanych)

Dziś przychodzę do was kochane z jedwabiem, jeszcze ani razu nie recenzowałam na tym blogu, żadnych kosmetyków do wlosów ale kiedyś musi być ten pierwszy raz...

OPIS PRODUCENTA:

Dzięki zawartości jedwabiu i prowitaminy B5:
- nadaje włosom świetlisty połysk już po użyciu 1 kropli
- sprawia,ze włosy bedą odżywione, nawilżone i sprężyste
- przywraca włosom suchym,zniszczonym i matowym miękikość i blask

Jest to jedwabna kuracja do włosów farbowanych (bez spłukiwania)
Naturia Silk sprawia że włosy są gładkie i lśniące, ułatwia rozczesywanie, co w moim przypdku było jak zbawienie, na moje biedne cienkie włosy.

OPAKOWANIE: (pojemność 15m)
Butelka z dozownikiem w formie pompki , donizuje  kosmetyk tyle ile nam potrzeba na daną chwile.

KONSYSTENCJA:  raczej gęsta i tłusta

ZAPACH: bardzo przyjemny

SKŁAD:


MOJA OPINIA I SPOSTRZEŻENIA:

Jedwab nakładałam na mokre włosy przed wysuszeniem, a czasami na całkiem suche. Włosy po zastosowaniu nie są tłuste i sklejone a wręcz przeciwnie, i co najważniejsze kosmetyk nie obciąża włosów,dodatkowym plusem jest to że bardzo łatwo  włosy się rozczesują. Ja jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku już mi się kończy. Choć ma małe opakowanie to jest bardzo wydajny, więc napewno zakupię kolejną buteleczkę i wam też polecam.

CENA PRODUKTU: u mnie w sklepie 6 zł ale ceny wachają sie od 6-8 zł